صنع الطائرات اللاسلكية (والهويات العصرية والعربية)
مرحبا بك فى منتدانا ارجو التسجيل لتتمتع بجميع حقوق المندى من مشاهدة الفيديو هات وتنزيل التصميمات
مرحبا بك فى منتدانا ارجو التسجيل لتتمتع بجميع حقوق المندى من مشاهدة الفيديو هات وتنزيل التصميمات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سنساعدك لبناء الطائرات اللاسلكية من الصفر حتى الاحتراف

يا ناس ارجو المساعدة والافادة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mohamedas

يا ناس ارجو المساعدة والافادة  Empty
مُساهمةموضوع: يا ناس ارجو المساعدة والافادة    يا ناس ارجو المساعدة والافادة  Emptyالإثنين مارس 31, 2014 4:23 pm

بسم الله الرحمن الرحيم الحمد للة اني لقيت المنتدي دة عشان كتير بيفيد في الشرح بس انا مشكلتي حاجة تانية خالص انا من مصر وكلنا عارفين مصر بس ام الدنيا مفيهاش حد بيبيع وحدة ريسيفر + الريموت كونترول بتعها مش عارف وربنا عالم اني بألي سنة بدور لحد ملقيت واحد قلي هجبهولك من برة وطبعا السعر كان خيالي عايز ياخد في الريموت والريسيفر 5000 جنية قلتلو لية هو انا هشتري عربية سيات الرحمة حلوة دة برة سعروا 1300 جنية اقصي حد قالي هو كدا خلاص روح اشترية من برة

فكتبت ليكم عشان تفيدوني لو ينفع اعملوا عمولة بس يكون كذا قناة وهنيالك يا فاعل الخير والسواب أخوكم في الله محمد
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: يا ناس ارجو المساعدة والافادة    يا ناس ارجو المساعدة والافادة  Emptyالخميس أبريل 03, 2014 11:01 pm

انت ممكن تشترى طائرة هيلوكبيتر ب500جينه والريموت 4 قنوات وانا بحاول اعمل الريسفر
https://rcfromegypt.gid3an.com
mohamedas

مُساهمةموضوع: رد: يا ناس ارجو المساعدة والافادة    يا ناس ارجو المساعدة والافادة  Emptyالسبت أبريل 05, 2014 11:32 pm

انا بشكر الاخ اللي رد عليا وياريت يكون في تواصل بيني وبينك ودة رقم التليفون الخاص بي 01142019666
mohamedas

مُساهمةموضوع: رد: يا ناس ارجو المساعدة والافادة    يا ناس ارجو المساعدة والافادة  Emptyالسبت أبريل 05, 2014 11:34 pm

بس يا تري اجيب الهليكوبتر دي منين
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: يا ناس ارجو المساعدة والافادة    يا ناس ارجو المساعدة والافادة  Emptyالأربعاء أبريل 09, 2014 12:53 pm

من اى محل لعب كبير هى سعرها 500 جينه
https://rcfromegypt.gid3an.com

يا ناس ارجو المساعدة والافادة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ارجو المساعدة