صنع الطائرات اللاسلكية (والهويات العصرية والعربية)
مرحبا بك فى منتدانا ارجو التسجيل لتتمتع بجميع حقوق المندى من مشاهدة الفيديو هات وتنزيل التصميمات
مرحبا بك فى منتدانا ارجو التسجيل لتتمتع بجميع حقوق المندى من مشاهدة الفيديو هات وتنزيل التصميمات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سنساعدك لبناء الطائرات اللاسلكية من الصفر حتى الاحتراف

رابطة المصريين

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

رابطة المصريين Empty
مُساهمةموضوع: رابطة المصريين   رابطة المصريين Emptyالأحد مارس 16, 2014 6:36 pm

السلام عليكم ..

بم ان الموضوع ده انا عامله للمصريين فا هتكلم باللهجه المصريه مش لازم لغه عربيه فصحى ...

بصراحه في المنتدى الجميل ده انا لقيت مصريين كتير لكن للاسف كل واحد بيشتغل لواحده فا لو اتجمعنا وعملنا مع بعض زي تيم وورك نساعد بعض في المجال ده لانه هيبقى اسهل بم اننا من بلد واحده فا ممكن واحد يقول للتاني عن مكان معين بيبيع السيرفو مثلا او كده , يعني هيكون التواصل احسن ومفيد اكتر

اتمنى الرساله توصل واي مصري موجود يسيب ايميله اللي مسجل بيه في الفيس بوك Wink

.
https://rcfromegypt.gid3an.com
mohamedas

رابطة المصريين Empty
مُساهمةموضوع: رد: رابطة المصريين   رابطة المصريين Emptyالإثنين مارس 31, 2014 4:13 pm

والله الرسالة وصلت لية معرفش وصلت لحد تاني ولا لا بس انا بألي سنة نفسي اعرف المكونات بتيجي منين واسعارها اية وبالذات الريموت ووحدة الريسيفر ودة رقم تليفوني لو حد حابب يساعدني انشاء الله
mohamedas

رابطة المصريين Empty
مُساهمةموضوع: رد: رابطة المصريين   رابطة المصريين Emptyالإثنين مارس 31, 2014 4:14 pm

والله الرسالة وصلت لية معرفش وصلت لحد تاني ولا لا بس انا بألي سنة نفسي اعرف المكونات بتيجي منين واسعارها اية وبالذات الريموت ووحدة الريسيفر ودة رقم تليفوني لو حد حابب يساعدني انشاء الله 01142019666
Admin
Admin

رابطة المصريين Empty
مُساهمةموضوع: ردددددددددددددددد   رابطة المصريين Emptyالخميس أبريل 03, 2014 9:17 am

اشترى طائرة هيلوكوبتر برموت 4 قنوات ب 500 جينه العب بيها لحد متكسر وخد الريموت وركبو فى الطائرة التانية
https://rcfromegypt.gid3an.com

رابطة المصريين
صفحة 1 من اصل 1